Nu blir Mylon ännu bättre

Under våren och sommaren uppdateras Mylon för att bli en ännu smidigare lönetjänst för omsorg och assistans. Förbättringarna inkluderar en ny inloggningssida, ett modernare gränssnitt och smartare funktioner som förenklar både lönehantering och kommunikation med våra lönekonsulter.

Publicerad

Under våren och sommaren kommer Mylon bli en ännu bättre lönetjänst för aktörer inom omsorg och assistans. Det innebär en ny inloggningssida, ett nytt gränssnitt och smartare funktioner för såväl befintliga som nya kunder.

Erik Reuthammar, försäljningschef Allevi

Det är jätteviktigt för oss att våra kunder ska ha de bästa möjliga systemen. I Mylon såg vi potential att göra upplevelsen ännu bättre för användarna, och därför valde vi att byta plattform, säger Erik Reuthammar, försäljningschef Allevi.

Erik Reuthammar

För våra kunders skull

Våra system ska möta de behov som finns inom omsorgen och en väl fungerande löneadministration frigör mer tid till omsorg och assistans. En av anledningarna till förändringen är att Mylon nu kommer kunna erbjuda ännu bättre kommunikation mellan användarna och våra lönekonsulter, exempelvis att det kommer vara enkelt att skapa kommunikation i olika ärenden och att följa dessa. Med ett mer modernt gränssnitt kommer Mylon att erbjuda en ännu bättre användarupplevelse.

All data migreras

Som befintlig kund hos Mylon kommer du att bli kontaktad av oss när det är din tur att migrera till det nya systemet. Till dess använder du Mylon precis som tidigare. Vi kommer se till att all information förs över från det befintliga till det nya systemet, ingen information går förlorad. När det är gjort får du en länk till den nya inloggningssidan och blir guidad i systemets nya utseende och funktioner.

Intuitivt och lättanvänt

Det nya systemet är användarvänligt och intuitivt. Du kommer ha kontakt med samma Mylon-personer som du har idag och de kommer fortsatt att finnas där för att svara på frågor och se till att varje lönekörning görs på bästa sätt. Ni får ett smidigare sätt att kommunicera och alla får en bättre användarupplevelse.

– Det är jätteviktigt för oss att våra kunder ska ha de bästa möjliga systemen. I Mylon såg vi potential att göra upplevelsen ännu bättre för användarna, och därför valde vi att byta plattform. Vi är fortfarande Mylon, men med ett nytt utseende. Våra lönekonsulter är redo att hjälpa sina kunder att komma igång inom kort, säger Erik Reuthammar, försäljningschef på Allevi.

Vill du få mer information om Mylon?

Läs mer